dissabte, 26 de setembre del 2009

Himne

Avui vull fer un himne
que sigui com els típics,
perquè tots són iguals
i n'estem tots cansats.
Podria començar
parlant d'una dona
i després demostrar
que tinc sentiments.
I tots fan igual
i no puc suportar més merda.
I això és l'estribillo
i és molt guai i enganxa molt
i trenco la veu perquè m'aplaudeixin tots.
(oh, que guapo sóc...)
Aquest és el moment
on tothom encén "metxeros"
i jo em poso la ma al pit
i miro el cel
com si fos un déu
aclamat per les masses
i en el fons sóc un capullo
que només pensa en tetes.
Però ningú no ho sap i jo m'estic forrant
I repetim la tornada perquè enganxi i vengui molt
i així puguem retirar-nos...
Pugem de to i saludem el públic,
quins collons,quina estafa i quina merda.....
Hem pujat de to un altre cop, que típic que és, quin pal,
"mecagun" tots els himnes.



http://www.youtube.com/watch?v=V4mxvGtQr2g

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada