dilluns, 16 d’agost del 2010

Recull modernista

Pintures de Modest Urgell.


"Dormim,
que dormint se somnia
i un té el que desitja tenir.
Dormim;
que el dormir ens és la vida.
No hi ha res com dormir..."
Josep M. Roviralta



"Tots els membres caiguts, tot jo per terra,

buidat de tota força i sens desig,

la pensa a poc a poc se'm desferra...


I em vaig trobant tan bé allà entremig,

i em va invadint com una inmensa pau,

i vaig sent un tros de prat suau

ben verd, ben verd sota d'un cel ben blau."

Joan Maragall




"L'Amor sembra, la Mort sega

dia i nit van de camí;

l'Amor té la gràcia grega

la Mort sap parlar llatí"

Pere Prat Gaballí




"Sies TU! Sies únic! Contradiu! Deixa d'ésser els altres! Crida i esvalota! Dissent de la multitud! Viu!"
Gabriel Alomar




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada