divendres, 2 de gener del 2009

Bon any!




Si en don de voltes la vida... vaig començar amb dos blogs (que ves a saber tu on paren), per una “pseudo-extorsió” gens molesta vaig endinsar-me en el fangueig del fotolog, on al final no he pogut assolir les expectatives mínimes que hi buscava; i finalment em torno a fer un blog... aquest cop apadrinat pel senyor google.
Viam com va l’aventura.


Encara no tinc ni idea de com funciona tot això, i si he triat aquest espai ha set perquè estic acostumat (i m’agrada) l’estil de blog de “La Esquina olvidada de la biblioteca”, blog que ja tinc a favorits i que segueixo dia si dia també. Per tant, en els pròxims dies me dedicaré a mirar com queda tot i fer apartats i totes aquestes mandangues que prenen més hores que qui sap què.

I per acabar, el link al meu anterior espai del fotolog on en les dues ultimes entrades em vaig dedicar a fer un recopilatori musical: http://www.fotolog.com/triguet
Per si algú te temps, s’avorreix i vol fer una mica de culturilla auditiva.



PD: Per poder actualitzar de forma continua, els diferents espais en que normalment desglossava el flog els convertiré en entrades amb corporalitat pròpia... més d’altres que hi entaforaré, com crítiques literàries o que se jo. Ja tindré temps per pensar-hi, que avui tot just és el primer dia.

4 comentaris:

  1. Bon any nou i bona inauguració, sensei xD

    Ja aniràs aprenent com funciona tot aixó, jo abans tenia un blog d'aquests però el vaig abandonar... estant-hi tu potser el reprenc.

    Apa, salut!

    PD: Vaig llegir el teu últim post i em va fer ràbia que tanquessis els comentaris !

    ResponElimina
  2. Doncs res, intentaré seguir aquest blog. Dic que ho intentaré perquè en no tenir-lo a l'abast com el Fotolog segur que se'm passarà fer-li un cop d'ull XD

    Vagi bé!

    ResponElimina
  3. * Edad: 23
    * Sexo: Mujer
    * Horóscopo: Aries
    * Año zodiacal: Buey

    Mujer??? WTF? XD

    ResponElimina
  4. Apa, a favoritos. Ja t'aniré seguint per aquí. Segons com vegi la cosa potser també em faig un blog. Posa algun dia el link al del rincón de la biblioteca, aviam què tal.

    A cuidar-se.

    ResponElimina