dimarts, 7 d’abril del 2009

Always Something There To Remind Me

Aixó de fer jutge de concurs m’està començant a agradar. Ja fa un parell de nits que, després de veure la meva sessió d’anime de rigor (ahir, Llei Ueki, Nana i Gungrave), agafo la primera beguda agradable que trobo i em poso a llegir les narracions que m’han fet arribar.
Al principi, com quasi tot, em mirava la pila de folis amb escepticisme, convençut que m’avorriria d’allò més. Però, la realitat no és mai com un vol (o pensa o imagina, visca el dubte cartesià!), i de moment ja m’he trobat amb dues coses: vaig més lent del que creia, i entre algun cagaió de bestia feréstega hi ha coses de cert valor. For example, ahir em va cridat l’atenció un llarg relat molt ben escrit, però molt, que sols peca d’un excessiu militarisme democristià. O també hi ha coses que em fan riure, com el relat que vaig llegir abans de retirar-me a dormir,clar que ben mirat no se si em partia de l’ho divertit que era o pel whisky que m’estava foten...
I res, la correcció continua, viam que em trobo aquesta nit.


Plou plou plou i fot vent. A aquest pas el ginjoler no traurà fulles ni l’any que ve, ni que fotés una competició amb els roures per veure qui és l’arbre més gandul...

I ara a treballar, que de cara el cap de setmana estaré molt ocupat ja que pugen a veure’m i en total seran dos dies sense poder fotre ni brot. Viam si puc acabar la memòria abans de divendres, com a mínim.... el treball del màster, ja me l’inventaré diumenge si cal. Total, no me poden suspendre...


http://www.goear.com/listen/45ae43a/Purple-Rain-Prince
És curiós com, de la mateixa manera que no hi ha temps que no torna, sempre acabo caient de nou en les mateixes cançons.
http://www.sing365.com/music/Lyric.nsf/Purple-Rain-lyrics-Prince/F91C1B3780B46DEB4825689100254056

PD: I el solo encara em continua fascinant com el primer cop que el vaig sentir.

1 comentari: