divendres, 3 d’abril del 2009

Fot vent, senyal que a aquestes hores ja han obert el túnel de Bracons. Pobreta Vall d’en Bas, qui l’ha vista i qui la veurà...
Amb fi, coses del progrés, suposo. Llàstima que, com sempre, sembla que es vulgui jugar a veure qui ho fot més malament. Deu ser un brot paranoic, però estic començant a pensar que aquetes del govern foten animalades ja de forma expressament per anar tapant coses, si més no momentàniament. Estil nines russes i tal.
I el fotut és que abans deia que, davant d’una situació de xurraires i firetes, m’exiliaria a Euskadi... però amb el pollastre que els hi ha muntat amb els pactes antinatura (clar que, quina és la natura a la que anar en contra?) ni això em queda. Potser a Batea o a Bot m’hi voldrien... qui sap.

Vídeo d’una cançó que vaig “recuperar” ahir fent un mini revival. Suposo que per això a mi els Beatles no m’han acabat d’entusiasmar mai, ni soc un forofu de Queen. I és que els meus inicis, son amb el príncep.






I res, avui he anat per “últim” cop a l’institut a buscar quatre dades que em faltaven, ara ja no tinc excusa per iniciar la redacció de la memòria dels nassos. L’ho bo és que en mig del caos de crèdits de síntesis, batxillerats castigats per incivisme, notes i fi de classe en general, m’han ofert fer de jurat en uns premis literaris, els premis comarcals Àngels Viladomat.
Tot és començar, crec jo...


Per cert, admireu aquesta GRAN figura. Briareos Hecatonchires, de Appleseed, en la figura més currada que he vist jo fins ara. Impressionant, per treure’s el barret... si en portés, clar.



Per més info sobre la figura, la web de Danny Choo, un referent mundial en temes de frikisme i especialment otakisme o senzillament cultura japo en general. Si la busqueu, no us perdeu la secció de l’StormTrooper, si, el famós friki vestit de soldat de Star Wars que surt tant al youtube ^^

PD 1: Imatge de la taula de treball de l’Stormtrooper. Per flipar amb colors....








PD 2: He vist tot el que s’ha fet i es podia veure d’Slayers, per alguna cosa és el meu manganime predilecte de tots els temps. Però cap, cap, tan bestia, esfereïdor i terrible com el capítol 10 de Slayers Evolution-R.... i si l’ajuntem amb el final del capi 9, ja n’hi ha per estirar-se els cabells.
Senzillament un cop de puny a la boca de l’estomac. Fuaaaa…. Pobre Zell….

1 comentari:

  1. Fa una estona he vist això de l'inauguració del Túnel de Bracons a TV3. Demà m'has d'explicar quin és el teu parer perquè no veig clar els arguments en contra...

    Per cert, també vull saber què és això de fer la salutació nazi "per error" XDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ResponElimina