dimecres, 1 d’abril del 2009

El bon heavy britànic (i rock, i pop, i...)


Bona imatge, oi?

A aquestes altures suposo que molt poca gent deu dubtar de l’excel·lència del heavy anglès, i qui ho fa mereixeria ser víctima i inspiració d’alguna cançó de Judas Priest... de l’estil Painkiller, ja m’enteneu.

Curios cas, però, el de Motorhead, que si ve és un grup en majúscules del heavy, els seus integrants (o el seu únic integrant fix, Kilmister, per ser més exactes) sempre han rebutjat aquesta etiqueta. Ells fan rock and roll i punt... i qualsevol els hi porta la contraria. En realitat, te una lògica, ja que la temàtica de les seves cançons si que és 100% rock&roll de tota la vida: guerra, violència, abús de poder, sexe i moltes drogues. La vella guàrdia, vaja.
Viam si em pillo algun recopilatori xulu d’aqui poc, que a aquestes altures sap greu i tot continuar anant amb CDs baixats per l’emule. I, ja que sempre m’ha agradat l’emblema del grup, el recopilatori que te la imatge que he posat més amunt a la portada pot ser una bona elecció... si el trobo, clar.


Amb fi, toca anar a sopar. Aquí us deixo amb una de les meves predilectes... ¡Muahahahah!
http://www.youtube.com/watch?v=F_JF8oSxXtM

It's all about the game, and how you play it
It's all about control, and if you can take it
It's all about your debt, and if you can pay it
It's all about the pain, and who's gonna make it
I am the game, you don't wanna play me
I am control, there's no way you can shake me
I am your debt, and you know you can't pay me
I am your pain, and I know you can't take me

No és encantador? I quina veu.... m'encanta ^^

3 comentaris:

  1. A mi ara m'ha donat per l'indie-rock tipu Franz Ferdinand XD

    ResponElimina
  2. Bona tria, està com una cabra po igualment és molt bo en Ferdinand. Clar que a aquestes altures d'indie n'hi queda poc.
    Per rock indie intenta trobar alguna cosa dels camorristes i moteros “Blankey Jet City”, viam si t’agraden.

    ResponElimina
  3. Molt bona tria, Blanca. Franz Ferdinand m'encanta :)

    Ningú no en dubta del bon heavy britànic, ni de conya.

    ResponElimina