dissabte, 18 d’abril del 2009

Comentari series de primavera

Avui fa bon dia.
Plou, cau pedra (algunes d’elles sobre el meu cap quan he tingut que sortit en plena tempesta a recollir la roba) i de tant en tant fa sol. I es preciós, perquè és un d’aquells dies que els núvols grisos grassos i grossos s’han instal·lat per sobre la plana, deixant les muntanyes del voltant lliures i il·luminades, creant un contrast de llum i ombres preciós que fa que Cabrera es mostri imponent i, si és possible, amb tota la seva gloria, normalment entelada per una cortina de calitja.

Però, anem a l’ho que anava, breu ressenya de les series d’aquesta temporada que ja he vist.


Cross Game: La sèrie que estava esperant amb ganes, com bon fan d’Adachi-sama i seguir del manga en que es base. I, la veritat, si van a aquest ritme no se pas com s’ho faran... amb el primer capítol es poleixen ja el primer tomo, i com no, he tornat a plorar tal com vaig fer quan em vaig acabar el primer tomo del manga. Opening mediocre a base de colaix i ending simple po que fa la seva finalitat, amb una cançoneta tranquil·la i agradable. Però l’ho bo comença ara, amb una Aoba ja crescuda i convertida amb la encarnació de noia guapa i borde. Com l’hi afluixin un pel el caràcter que te al manga muntaré un pollastre...

07-Ghost: Que tenen a veure militars, clergues, monges, monstres, pedres rares i una màgia rara que controla tot déu? Sincerament, no ho se. Viam, te tooota la pinta de ser un bishonen amb hòsties i tal, però l’hi donaré una oportunitat.... fins veure l’aparició de cert personatge que es veu a l’opening i que m’ha caigut en gràcia.

K-ON!: La vida d’unes estudiants de preparatòria que reciclen un club e musica per convertir-lo amb un grup de rock. Simpàtica, graciosa a cops i amb una protagonista d’aquelles que em fa perdre els nervis de l’ho atontada que sembla i és. Ideal per matar mitja hora a la nit mentre esperes que comencin alguna altre cosa, ja que ni mata ni impressiona, senzillament... es deixa veure, que ja és molt.


Shangri-la: Curiosa. Mossa que fa quatre dies encara l’hi tenien que treure els mocs i amb pànic a l’estudi i jove clenxinat i militar. Curiós. Món post-apocalíptic amb la vegetació regnant sobre les antigues i abandonades ciutats, organització que vol dominar el món (si més no econòmicament) i, en resum, una faula ecologista curiosament curiosa. Menció a part el travestí armat amb un fuet que es dedica a empaitar militars, una imatge que encara ara m’inspira temor....

Basquash: Divertida, frenètica i com un aspecte visual molt plàstic. L’animació m’ha recordat molt a Gurren Laggan, així com les bromes d’alt contingut eròtic que es van produint. I que voleu que us digui, tot i ser una sèrie patrocinada per Nike, a l’ho millor m’enganxo a veure partits de basquet amb robots. La veritat és que la sèrie està ben treballada. Una sorpresa, fet i fet, ja que no m’esperava res i al final m’ha agradat i tot (i a més tinc un bon parell de mulates raons per continuar veient l’anime XD )


Senjou no Valkyria, Gallian Chronicles: Començo a estar fart que, sempre sempre sempre que surt quelcom relacionat amb valkyrires, el nom de la protagonista ja surti com si estigues predissenyat. Viam, que el nom és maco i tal, po una mica d’originalitat al respecte tampoc estaria malament. Sobre la sèrie, pel que fa a l’animació és de les millor treballades, però els personatges son la cosa més irracional i irral que te puguis tirar a la cara. No és normal que, davant d’una invasió amb tancs i militars entrenats, una casa sigui bombardejada i la nena que hi viu surti a atacar penya amb una cassola... ni que en mig de l’evacuació un pringat es dediqui a fer un croquis de truites de riu com si els funestos núvols que s’acosten no anés amb ell. O els personatges guanyen profunditat o ràpidament agafaré i enviaré la sèrie a la paperera de reciclatge.


I res, de la llista que vaig fer sols em queda veure la del resturant, po al ser un anime raro protagonitzat per homes entrats en edat, suposo que tardarà a que l’agafin algun fansub.





Recomanació, per cert, de grup i cançó: Ore Ska Band, “Hana no Ska Dance”.
http://www.youtube.com/watch?v=GP54xKQ9zac
A ser possible baixeu-vos el CD “Wao!!” ja que no te pèrdua ^^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada