dissabte, 28 de març del 2009

Avui és dia de celebració

Si, avui estic content. Sips, content i alegre (a l’estil Montilla – by Polonia- po algu és algu... yuuupiii....). Non sols ahir vaig sortir de parranda amb l’ABG +1, sinó que a més per fi, PER FI, he acabat les endiablades classes del CAP!!!!


Per fi he recuperat els meus divendres a la nit i dissabtes al matí, tot i que m’és difícil de creure. Al cap i a la fi sis mesos pujant escales i escales a Can Mundet a les 8 del matí, vulguis o no, marca. Crec que les trobaré a faltar.... i també sap greu pk el bar on parava esmorzar i a despertar-me perdran un client, ara que ja em coneixien i només d’entrar ja em preguntaven si volia “l’ho de sempre”. Amb fi, no es pot tenir tot... i prefereixo 1000 cops més poder tornar anar a cine (digueu-me masoca po tinc ganes de que em tornin a clavar amb la sempre indecent i carera entrada) i, sobretot, tornar a encetar-me la boca mastegant les crispetes amb un alt nivell de sal. Llastima que m’he perdut moltes pelis pel camí i sembla ser que la meva feliç tornada coincidirà amb l’estrena de la llauna aquella que encara no se com s’atreveixen a anomenar “Bola de Drac” si hi te res a veure...

Amb fi, que ara mateix estic més feliç que un anís... o ho seria si no tingues dos treballs carregosos i fragosos per fer.... i si no se m’hagués borrat la partida que tenia a l’Europa Universalis III, clar, que aquí tot afecta.



I demà cap a barna per fer una trobada de pompeians sota la pluja. Almenys que no sigui dit que jo no compleixo.



De moment, aqui teniu un PV al que estic lleument viciat ^^

http://www.youtube.com/watch?v=-wMJmS6WnqU



Matta neeeeee!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada