dimecres, 18 de març del 2009

Fins aviat

Me’n vaig a passar uns dies a les terres de l’Ebre, i concretament a la Terra Alta, regió que cada cop m’atreu més (en part gràcies a Quico el Celio i companyia). Sempre m’han agradat els llocs perduts on Déu va perdre les sandàlies, m’hi trobo còmode i relaxat... no com les ciutats, que em crispen fins a nivells perillosos ¬¬
En fi, quan torni ja explicaré que tal és el lloc. I qui sap, potser acabo trobant un poblet o una contrada que em roba el cor (i si veies que hi ha feina o algú que me’n vol donar ja seria la rehostia, òbviament). I, és que cada cop que baixo a barna més clar tinc que el meu futur es troba en un indret perdut, amb poca gent i vivint tranquil·lament.

Apa, a cuidar-se!



I'd give all for a heart,
if I was a King I would give away my kingdom
Treasures and crowns wouldn't mean a thing
If I only had a heart, if I only had a heart...

2 comentaris:

  1. Ei, ahir no ens vas dir res que marxaves!!! Com és que te'n vas? Bé, passa-t'ho molt bé!

    ResponElimina
  2. Disfruta i desconecta una mica, mestre!

    ResponElimina